EEVR-i liikmed

Järgnevad ettevõtted on Eesti Virtuaal- ja Liitreaalsuse Assotsiatsiooni ametlikud liikmed.

Tallinna Tehnikaülikool (TalTech)

Tallinna Tehnikaülikool (TalTech) on Eesti tehnoloogiahariduse lipulaev. Arendame ja rakendame XR tehnoloogiaid igapäevaselt nii teadustegevuses kui õppetöös. Anname oma tudengitele oskused XR tehnoloogiate erialasel kasutamisel. Pakume ettevõtetele VR/AR alaseid konsultatsioone, viime läbi töötubasid ja teostame erinevaid XR tehnoloogiaga seotud projekte: alates lihtsamatest aplikatsioonidest kuni suurte ja teadusmahukate arendusprojektideni.

Alpha AR

Tehisintellektil põhinev automaatne 3D sisuloome platvorm. Alpha AR teeb 3D mudelite tegemise lihtsaks ja skaleeritavaks augmented reality, virtual try-on, virtual reality, NFT-de, mängude ja turunduse jaoks. Metaverse´i alustalana aitab meie tipptehnoloogia ühendada 2D virtuaalmaailmadega.

CM Games

CM Games on alates 2010. aastast Põhja-Euroopas tegutsev sõltumatu mobiili-, VR- ja NFT-mänguarendaja. Rohkem kui 400 miljonit mängijat on installinud meie hittmänge, nagu Into the Radius, Nitro Nation ja Drag Racing. Meie meeskonda kuulub üle 150 andeka professionaali üle kogu maailma.

ExteriorBox

ExteriorBox pakub reaalaja VR-rakenduste arendamise, CG-piltide tootmise ja konsultatsiooniteenuseid nii kohalikul kui ka välisturgudel. Ettevõtte eesmärk on lahendada valdkonna keerukamad probleemid kasutades tipptasemel tehnoloogiat ja siiani läbiviidud projektidest saadud teadmisi.

Medit vertical with tag est web

MEDIT

MEDIT on Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi (BFM) meediainnovatsiooni ja digikultuuri tippkeskus, mis keksendub digitaliseerumise ja digimeedia levikuga kaasnevate kultuurinähtuste ja innovatsioonivormide interdistsiplinaarsele uurimusele. MEDITi VR ja AR teemalisi loome(uurimuslikke) projekte ja koostööd korraldab Loomelabor.

BLUERAY

BLUERAY on Tartu Ülikooli hargettevõte (ingl spin-off), mis nõustab ja viib ellu erinevaid arendustegevusi. Meie kirg on visualiseerida ajalugu. Oleme koostööpartneritele loonud auhinnatud näituseid ning alates 2019. aastast taasloob meie meeskond kaasaegse tehnoloogia abil maailmu, mida enam ei ole. Meie rakendustes kogetakse VR-prillidega aja puudutust täpselt samas kohas, kus asutakse. Teostame 3D ja multimeedia lahendusi nii muuseumitele kui teistele tellijatele. BLUERAY on valitud Ida-Viru aasta turismiettevõtteks ning nomineeritud Muinsuskaitseameti aastapreemiale „Pärandi tutvustaja“.

Readyplayerme logo fullblack 01

Ready Player Me

Ready Player Me on mängude-ülene avatari loomiskeskkond arendajatele, sisuloojatele ja Metaversumi elanikele. RPMi eesmärgiks on lammutada virtuaalseid müürid ja luua sellega avatum ja seotum Metavesrum.  Ettevõte asutati 2014. aastal eesmärgiga ehitada professionaalseid riistvarapõhiseid 3D-skannereid. Ettevõtmise käigus kogutud 20 000 kvaliteetset näoskaneeringut võimaldas Wolf3D-l välja töötada oma sügavõppelahendus isikliku avatari loomiseks mistahes seadmel ühestainsast fotost.

Päästeamet

Päästeamet on Siseministeeriumi valitsemisala asutus. Meie missiooniks on ennetada õnnetusi, päästa elusid, vara ja keskkonda. Õnnetuste ära hoidmisel keskendume nii vee-, tule-, pommiohutuse kui ka hädaolukordadeks valmisoleku teemadele. Päästeameti töös on VR tehnoloogiast väga palju abi. See võimaldab ohtusid senisest selgemini näitlikustada ja nende lahendamise võtteid füüsiliselt harjutada. VR kogemus aitab nii lastel kui täiskasvanutel päris ohuolukordades turvalisemalt tegutseda.

Arvutigraafika ja virtuaalreaalsuse labor (Tartu Ülikool)

Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi arvutigraafika ja virtuaalreaalsuse (AGVR) labor on virtuaalreaalsuse, arvutigraafika ja arvutimängude õppelabor eesti suurima ülikooli tudengitele. AGVR laboris on arvutigraafika ja virtuaalreaalsuse õppeks, tööks ja uurimiseks mõeldud arvutitega varustatud töökohad ja mitmed virtuaalreaalsuse seadmed. Meie kursustel osaleb iga aasta ligi sadu tudengeid ja laborit kasutavad umbes viiskümmend. Tudengite ägedate töödega saab tutvuda lehel cgvr.cs.ut.ee.

Mobi lab 600px

Mobi Lab AR – Tehke füüsiliselt võimatut!

Lisage füüsilistele asukohtadele väärtust, kuvades virtuaalset sisu liitreaalsuses. Sisu, nagu harivad 3D-objektid klassiruumides, kaasahaaravad 3D-lood kultuuripärandist tänavatel või kiiresti juurdepääsetavad 3D-juhised töökeskkonnas.

Maru VR Productions

Maru VR on virtuaalreaalsuse stuudio, mis hakkas VR-ga tegelema juba 2016. aastal ja teeb seda siiani. Olime esimeste seas, kes hakkas rakendama uue VR meediumi võimalusi ja katsetama selle piire. Me mõistame, mis VR-is töötab ja kuidas iga loodud kogemusest (VR mängud, interaktiivsed haridusrakendused, muuseumiatraktsioonid jne) maksimumi võtta. Iga uus VR projekt nõuab uut ja uudset lähenemist loo jutustamisele, interaktsioonidele, mängudisainile, et luua võimalikult meeldejääv kogemus. Tegeleme nii oma VR mängude arendamisega kui ka põnevate koostööprojektidega.

Tallinna Tehnikakõrgkool

Tallinna Tehnikakõrgkooli BIM CAVE tegeleb ehitiste kavandamise protsessis levinud ehitusinfomudelite (BIM) visualiseerimisega. BIM mudeleid visualiseeritakse nii walkthrough mudelina kui ka virtuaalreaalsuses. Nende võimaluste abil saab kaasata kavandamise protsessi hoone kasutajaid, kellel kogemus ehitusprojekti lugemisega puudub. Visualiseerimine elusuuruses ja keskkonda kaasatuna võimaldab saada neilt projekteerimise olulistes etappides tagasisidet ja nii muuta valmiv lahendus paremaks.

IVAR (Industrial Virtual And Augmented Reality Laboratory)

TalTech IVAR Labori teadusuuringud keskenduvad rakenduste arendamisele tööstuse jaoks, kasutades laialdaselt virtuaalse ja liitreaalsuse tehnoloogiaid. Arendame välja VR/AR ja mobiilseadmete rakendusi, pakkudes õppetuge ja erilahendusi tööstus- ja tervishoiusektorile. Meie uurimistöö tulemuste hulka kuuluvad füüsilise tehase ja selle Digitaalse Kaksiku sünkroniseerimine, nutika tööjaamade arendus, autonoomsete sõidukite simulatsioonid, ülajäsemete rehabilitatsiooniprotsessi rakendused ja tööstusmasinate (robotite) teleoperatsioon (inim-robot koostöö).

Acode transp

Acode

Acode arendab virtuaalreaalsuse rakendust/mängu VRekken, mille eesmärk on pakkuda võimalikult realistlikku lähivõitluse kogemust ja kontaktivaba enesekaitse treenimise võimalust. Mängija pea, käte ja jalgade pidev positsioneerimine, MoCap animatsioonid, füüsikalised mõjutused, hoolikalt läbimıeldud tehisintellekti käitumine, erinevad situatsioonid ja keskkonnad garanteerivad erakordsed elamused.

Gamefront

Gamefront Studio arendab mitmeplatvormilist VR-mängu sisuga üksik- ja mitmikmängijaile.

Avar

AVAR loob juba alates 2017. aastast e-kaubanduse, kinnisvara, ehituse, tootmise tööstusharude jaoks arvutite abiga reaalsust. Oleme 5-liikmeline tiim, täis entusiastlikke inimesi 3D ja XR valdkonnast. Üle 250+ tehtud projekti on loonud meile võrgustiku, kuhu kuuluvad üle 15 spetsialisti, sealhulgas 3D-kunstnikud, arendajad, insenerid, disainerid, turunduse- ja storytelling eksperdid. Pakume ettevõtetele mõeldud all-in-one 3D- ja XR-lahendusi, keskendudes teie lõpptarbijatele ja nende vajadustele. Meie lahendused aitavad teid müügiaja lühendamise, ebakindluse vähendamise ja veebist ostmise kogemuse võimendamisel.

Greip Productions

Greip Productions on kaasaegseid video erilahendusi loov produktsioonifirma. Uute tehnoloogiate teenistuses on meie kogemused nii loovlahenduste-, produktsiooni-, turunduse-, kui ka tehnilise tootmise ning postproduktsiooni vallast. Pakume innovaatilisi terviklahendiusi hologrammide, 360-kraadi produktsioonide, VR-i ning erinevaid tehnoloogiaid kombineerivate hübriidlahenduste näol. Meie klientide hulka kuuluvad erafirmad, riigiasutused, muuseumid, turundus- ning üritusturundusfirmad.

Futuclass

Futuclass õpetab 7-9. klassi õpilastele STEM-aineid läbi mänguliste kogemuste virtuaalsreaalsuses. Iga õpimoodul on välja arendatud koos haridusekspertidega ning läbinud edukalt testi õpilastega õppeväärtuse osas. Futuclassi tiim teab, et lapsed õpivad paremini kui nad saavad reaalajas tagasisidet, neid miski ei sega ning meil on ohutu keskkond kus võib vabalt katstetada. Futuclassi missioon on tuua see uus efektiivne õppimisviis VR-s kogu maailma lasteni.

Liitu Eesti VR & AR Assotsiatsiooniga

Liitu uudiskirjaga